Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів
Тема 2. Кисень
Учень/учениця:
називає склад молекул
кисню, оксидів, якісний та кількісний склад повітря;
наводить приклади оксидів, реакцій розкладу і сполучення; приклади маркування небезпечних речовин;
описує поширеність Оксигену у природі; історію відкриття кисню, його фізичні властивості;
наводить приклади оксидів, реакцій розкладу і сполучення; приклади маркування небезпечних речовин;
описує поширеність Оксигену у природі; історію відкриття кисню, його фізичні властивості;
розрізняє процеси горіння, повільного окиснення,
дихання, реакції розкладу і сполучення;
характеризує хімічні властивості кисню;
пояснює суть реакцій розкладу і сполучення,
процесів окиснення, колообігу Оксигену; сутність закону збереження маси
речовин, рівнянь хімічних реакцій аналізує умови процесів горіння та повільного
окиснення;
обґрунтовує застосування кисню;
складає рівняння реакцій: добування кисню з
гідроген пероксиду; кисню з воднем, вуглецем, сіркою, магнієм, залізом, міддю,
метаном, гідроген сульфідом;
використовує лабораторний посуд для добування (з
гідроген пероксиду) і збирання кисню;
визначає наявність кисню дослідним шляхом;
оцінює роль кисню в життєдіяльності організмів,
роль озону в атмосфері, вплив діяльності людини на чистоту повітря;
дотримується запобіжних заходів під час використання
процесів горіння;
дотримується інструкції щодо виконання хімічних
дослідів та правил безпеки під час роботи в хімічному кабінеті.
Комментариев нет:
Отправить комментарий